Hurra!


Jag midsommar -06. Söt? No clue.


Efter ett morgonpass på SATS, god lunch, sista engelsklektionen med Tim och en SJUKT flummig mattelektion så är man påväg hem. Snacka om trött! Jag hoppas jag inte somnar...

Men iallafall, i onsdags var jag och Johanna i Stockholm och såg Fluffyguy (AAAHH!) Och hörde nya skämt Om Sverige (AAAHH!!) och fick en kram av honom! (AAAAAAAAHHHH!!!) Helt otroligt. Blir alldeles varm när jag tänker på det. I GOT TO FEEL HIS FLUFFYNESS!!! :D


Jag, Johanna och Gabriel!


Köpte en tröja, Awesomesauce <3

Det blev en lång, men Awesome, natt. Kom nästan inte på tåget hem, mobilerna var döda och ingen hade pengar. Helt otroligt att vi kom hem säkert! It was crazy! #CrayCray lol

Och igår firade jag och min älskling ett år. Tänk att en kille på 1.93 kan vara en sådan mysbjörn. Jag älskar dig <3



Glöm inte att älska - okänd

Emma


Kommentarer
Johanna

Fan, vi är ju fett badass.. btw det var i tisdags juuuuuue ;) <3

2012-11-15 @ 23:09:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kotten Emspems ♥

Mitt liv, mina verk ♥

RSS 2.0