I got my mind set on you

Jag undrar hut trött man kan bli. Jag har varit uppe mer än såhär länge förut och jag är tröttare än då. Antar att jag lägger mig försent för att jag inte har någon fritid... suck. Gymnasiet är tufft! Speciellt när man har en bit dit också. Jag får trösta mig med att jag fick en dator, får god mat varje dag och har underbara klasskamrater. Det är rätt okej ändå med andra ord :P 
 
Och appropå fritid - den lilla man har spenderar man på läxor och lite läsning/stickning/virkning. Helgen består av umgänge och bakning, det får mig att önska att helgen var längre. Min relation med min säng brister snart tack vare allt </3 
 
När man kommer hem blir det matteplugg och mat. P-bullar och bacon <3 Tända brasa och läsa lite "Torka aldrig tårar utan handskar". Sen får man lappa ihop relationen lite. Enjoy your evening!
 
Emma
 
 
 
Jag och Johanna i veckan


Kommentarer
Johanna

VAD I HELVETE NEEEEEEEEEEEJJJJ!!

2012-10-25 @ 20:11:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kotten Emspems ♥

Mitt liv, mina verk ♥

RSS 2.0