Vaken(?)

 
Dagens kaaaaap
 
Jag är lite (läs: mycket) trött men kan inte sova. En typisk grej som händer just på loven. Sömnen kickar nog snart igång!
.
Lyssnar på lite musik, kanske ska köra dagens låt? Kan dela med mig av min 'very mixed' musiksmak. Dagens låt måste nog vara 'Little things'. Ingen directioner och ingen hater, men låten talar till många. Lyssna och njut. Cred till Ed Sheeran som komponerade låten!
.
Idag har jag varit med Em, an enjoyable day with my bro. Fick sjukt mycket garn av henne så hon fick Apple Jack av mig. Sweet trade! Virkar ännu mer julklappar nu när man har mer att göra av... *Ingen stress*
.
Såg lite folk jag känner idag på stan när man fönstershoppade. Fattig var man då. Men när man
körde "Göra-Hål-I-Spargrisen-Tricket" när man kom hem blev man 700 kronor rikare. Och imorgon/idag kommer studiebidraget! Hopp om framtiden finns!
.
Nej men nu kickar sömnen in. God natt!
.
Emma


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kotten Emspems ♥

Mitt liv, mina verk ♥

RSS 2.0