Tacksägelsedagen är här för en anledning

Fett gott fredagsmums
.
Här sitter jag i baksätet i mammas bil påväg till Kleins för att fira thanksgiving (a.k.a. tacksägelsedagen) en vecka för tidigt. Ett mysigt event jag aldrig upplevt förut! Jag är tacksam för så mycket i mitt liv. De senaste 1,5 åren har varit et finaste jag haft. TACK till alla som har varit med mig under den här tiden <3
.
Nu har jag även två projektveckor att se fram emot! mån-ons mellan 09:00-15:00, fett värt! Egenvalda klasser dessutom, och plus fyra dagars extra helg som jag ska använda väl! HUZZAH!
.
Vi kör en dagens låt också! Ellie Goulding - Lights. lyssna och njut! Enjoy your saturday folks!
.
Emma Magic! Snortsnort


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kotten Emspems ♥

Mitt liv, mina verk ♥

RSS 2.0