And the soles of your shoes are all worned out

.
Love Stockholm
  .
Efter en intensiv dag på skolan (Dock utan idrott! yes) så är man trött och har ett extremt sovbegär. Men det är så mycket man måste göra innan man lär få göra det... engelska, matte, träna och duscha. Mat skulle inte heller sitta fel! så tja... vi får se hur det går!
  .
,Igår åkte jag till min gamla skola Rosenborg för att gå på musikcafé, och det var väldigt trevligt att träffa nästan hela gamla klassen igen! miss y'all <3
.
ett år sedan man var i USA nu. Saknar massor! Ge mig friden och glädjen som inte finns här, den behövs i mängder! Borde nog spara pengar till en biljett...
.
Emma
. .Hardcore diskare..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kotten Emspems ♥

Mitt liv, mina verk ♥

RSS 2.0