What's the point of doing anything?

 
Nu ska vi ta om hela historian från början: 
 
Jag var på fest igår med gänget. En fett awesome fest som vi hade det riktigt trevligt på! Vi åt, fikade, busade och bara var allmänt flummiga. Vem önskar sig inte en sådan fest? :D
 
Alla hade klätt ut sig till något påhittigt, Och här har vi dom!
 
Steph
 
Agnes
 
Marcus
 
Linnéa och Tobbe
 
Jag
 
Vi åt fläskytterfilé med hasselbackspotatis (yum!) och efter det blev det fika. Man kan säga att man inte gick därifrån hungrig..! Så här kommer lite bilder på fikat vi erbjöds! :)
 
Underbart gott!
 
Linnéas bakverk är att dö för! 
 
Och som sagt; vi hade det jättekul på festen. Vi busade mest, och här är några bevis...
 
 
När man kom hem sen vid halv ett så var man ganska slut... TACK för allt Linnéa! Och tack gänget att ni gjorde det så awesome! :D
 
Utsmetat smink och en ganska trött och flummig tjej...
 
Emma


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kotten Emspems ♥

Mitt liv, mina verk ♥

RSS 2.0