Jag vaknar med ett ryck när jag förstår att vi är ifrån varann



Vad saknar man mest nu nuförtiden? Jag vet inte vad jag vill säga, men stunderna man faktiskt hade vänner som hade samma intressen som en. Sen "växte man upp" och intresserna blev plötsligt inte desamma och man började långsamt tappa kontakten. Idag har man bara några få vänner, men ni är guld värda <3 Puss på er!

Idag är det en efterlängtad dag; nämligen FREDAG! äntligen helg och lugna dagar. lite tid att vara med fina människor. Det behövs! och att bara vara hemma och mysa också. Kanske blir klar med dendär halsduken nu då... och börja göra julklappar. JAG VET att jag är tidigt ute men när man gör egna julklappar så får man faktiskt räkna med två månaders marginal minst ;)

Skolan var trevlig idag, och igår gjorde man ÄNNU ett matteprov (Woho! säkert A på den med...) och här bara jobbat som vanligt. Idag så var man en riktigt nyfiken människa och frågade den relativt ung lärare hur han startade sitt liv som vuxen. Du måste veta att det var sjukt intressant att få ta del av en annans färdigheter! Jag tog mycket lärdom av honom. Jag känner mig redo för framtiden :)

Nej men nu ska man förbereda en Awesome helg, ses!

Emma







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kotten Emspems ♥

Mitt liv, mina verk ♥

RSS 2.0