molnen döljer bara solen som alltid finns inom dig

Mysiga Södertälje
 

Idag har varit en riktigt bra dag, faktiskta! Lingonet till lunch som vanligt, och sen engelska och världens roligaste matte! Det  enda som sög med denhär dan var att jag inte har fått tillbaka min mössa som jag glömde igår. bu! :(
 
Annars har allt varit bra. Imorgon kommer Johanna hit och vi ska ha en awesome helg tillsammans! Inget klår en helg med flams, trams och bak <3
 
Dagarna börjar bli kortare för varje dag som går. Jag såg förvandlingen på tåget och höll på att somna fast klockan knappt var sex. Kommer vara trött redan vid tre innan terminen är slut. lovely <3
 
men nog om det! innan lovet har man faktiskt höstlov. Bara en vecka kvar dit! då blir det höstmys och halloween att längta till istället, och glöm inte thanksgiving! Det blir en toppenvecka med nära och kära :)
 
Ta hand om er!
 
Emma


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kotten Emspems ♥

Mitt liv, mina verk ♥

RSS 2.0