Snart e hösten här... <3

Hejhej! ^^

Idag har jag varit ute och fotat lite,regnigt och slaskigt i lilla dungen... tog fina foton, hoppas ní gillar dom!

Idag fyller min kusin år! grattis ^^

btw, här kommer en bild som jag tog i våras, en helt oredigerad och sen den redigerade. så mycket lite ljus och färg kan göra! :D



den oredigerade, och nu den redigerade :D



ser ni skildnad? :)

okeeej, nu kommer lite bilder som jag tog idag (och lite igår) obs! oredigerade! :D



















mer kommer sen! :D

ses! <3

//Emma <3 ^^


Kommentarer
Johanna

Skitfina jue! :D Mina favoriter är nog dom två första, den rosa blomman och dom två nedanför :) <3

2010-08-19 @ 17:37:32
URL: http://msinnocent.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kotten Emspems ♥

Mitt liv, mina verk ♥

RSS 2.0