I ♥ WWF!

Hej på er alla! :D ♥

Om ni undrar varför jag är så mkt på IKEA just nu är det för att mamma och pappa handlar saker till vårat hus, vi renoverar ^^ ♥

Jag har fått Pandasakerna!! :D Jag har sålt för världsnaturfonden (wwf) sedan 2 år tillbaka. men iår har jag sålt som mest för att komma upp till premie 7 för att få en Ipod Nano, så då har jag sålt för 6050 Kronor! :D ♥ Tack alla ni som köpt! ♥♥

Jag sitter fär och funderar. Lite på livet, lite om relationer, lite om tonåren, lite om allt ♥ Det är i denhär åldern som MYCKET händer!

För er som inte visste det: Jag skriver dagbok! Jag gör det för att komma ihåg när jag var yngre, och för att berätta hur en helt vanlig dag var på denhär tiden ♥ Jag har skrivit en hel dagbok, är inne på min andra nu. Trevligt :)

Om ni vill något så är det bara att fråga! ♥

Och kom ihåg:

EN SVENSK TIGER ♥

Buhbye! ♥                                                            //Emma ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kotten Emspems ♥

Mitt liv, mina verk ♥

RSS 2.0