Nytt utseende (once again!)

hellu Bloggen ;)

NU har jag ändrat mitt utseende på bloggen, once again, fasst nu är jag nöjd påriktigt ;D

nu är den lila åxå :D♥

det tog mej över en timme, efter att jag gjort över halva jobbet råkade jag gå tillbaka ett snäpp och allt försvann -.-' men nu är allt bra igen! :D♥

Idag har jag varit hos Amanda, har nämligen sovit över hos henne ;) dagen innan kollade vi på svampbob fyrkant filmen och käkade kolakakor! :D så nu idag var vi nere på stan, och det visade sag att jag hade 1200 kronor på kortet! *överlycklig* så jag köpte lite snacks och ett par dragkedjeörhängen i lila och ett halsband med en limegrön ipod på :D♥

så... här är den :D♥

   

Me likey!  ♥

och hoppas att ni gillar min blogg, och kom ihåg:

EN SVENSK TIGER ♥

                                                               
/Emma ♥


P.S! jag har kopierat hjärtat på www.facebook.se :)


Kommentarer
amanda

svar: haha tack för att du sa det :)

såg du mej? Jag vet inte om jag såg dej, eller jo kanske (:

2010-11-02 @ 23:31:27
URL: http://karlssonss.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kotten Emspems ♥

Mitt liv, mina verk ♥

RSS 2.0