Strängnäs ♥

Hej allesamans!

Nu sitter jag hemma hos Tim och har lite tråkigt, men jag är inne på facebook och kollar lite smått och gott på andra roliga sidor :) Tim fick låna min laptop och spela lite sims 2 (Han vill testa) och gör nu ett hus, och det ser rätt bra ut också! :D ♥ Haha han har sin TV-skärm som dataskärm och så sitter man inte mer än en halv meter ifrån den när man skriver, så det är inga problem med att se vad man skriver xD ♥

Åkte hit på egen hand till honom med det tåg man inte brukar ta, det gick asbra! Och imorgon blir det inget bad med hans kompisar, dom kunde inte :/ Men vi får hitta på något annat ist ^^ ♥

Nu kommer en bild På Johanna, jag och Amanda, den sista e en liten del av oss alla xD

   

            Johanna          Emma          Amanda           En del av oss alla xD


haha det gick awesome och snabbt att få upp bilder på hans dator, han har ju bra internet (som vi inte har hemma ibland) xD

Men nu ska jag gå! Men kom ihåg:

EN SVENSK TIGER ♥

Buhbye!                                              //Emma ♥


Kommentarer
´ E,

shoo!



fin blogg du har Emma, föresten gulligt med din boyfriend ;)))



/ Emmy ifrån din förra klass.

2010-11-05 @ 18:43:40
URL: http://alltiidemmyss.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kotten Emspems ♥

Mitt liv, mina verk ♥

RSS 2.0