Awkward moment!! :o

Hej!

Idag har det varit en helt vanlig dag, förrutom efter idrotten när vi gjorde oss i ordning för att åka hem. Jag stod och duschade och hade precis satt i shampo i håret och löddrat när.....

BRANDLARMET GÅR!!!

först undrade jag varför det pep, sen så sa alla högt: brandlarmet har gått!

Jag, helt naken och blöt, sköljde av mig så fort jag kunde och sprang ut till omklädningsrummet och satte på mig trosor, byxor och jacka, i full fart. Jag fick hjälp av några kompisar och sen var vi ute. Alla undrade om det brann påriktigt eller inte, men som tur var brann det inte. Vi hände doften av lite bränt efter att larmet slutat tjuta. Det kom från killarnas omklädningsrum, så vi förstod nog vad som hände.... efter det så gick jag och duschade färdigt och klädde på mig, sen var det hemmåt. snacka om fel tillfälle att duscha, men tack för ni som hjälpte mig! :D

Hoppas det inte händer igen xD

För övrigt har jag konst idag, blir fett kul att börja igen efter lovet :)

Så.... det var nog allt! :D <3

Och kom ihåg:

EN SVENK TIGER <3

hejdå!                         //Emma <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kotten Emspems ♥

Mitt liv, mina verk ♥

RSS 2.0