Borta bra men hemma bäst ♥

Hej mina söta och underbara vänner! :D ♥

Idag har jag varit i skolan och bara tagit det lugnt, och efter skolan gick jag hem till elin och tränade på en sång, vilken får ni inte veta! ♥

sitter i vardagsrummet och skriver på bloggen, ska till mormor snart och äta middag innan jag beger mig till keramiken ;)

Och nu har jag bestämt att du får fråga mig vad som helst och jag ska lägga upp frågan och svaret här, så alla kan se. Och om det är någon fråga som bara en idiot ställer så tar jag bort den, men ni är väll inga idioter, ellerhur? :P ♥

och här kommer en bild som jag älskar, och som är tagen i Aruba av mig

Tänk, jag var där för ett år sen snart!



Vem kan inte älska den här utsikten? ♥

Och här kommer nog en till bild ska ni se :) ♥



Gulligt! ♥

Jag tror det blir någon slagt hall of fame bilder är :P ♥



Alla bilder har jag tagit själv, med olika kvalitéer ;) ♥



En självklar favorit! :D ♥
Påminner inte jag om någon?
kanske någon från 7a, bara lite.... :P




Forever sweety! ♥
(sorry för bilden men vi är sådana! ♥)

jag tror att vi nöjer oss som så :) ♥

Om jag bara kunde blogga på mobilen! ♥

aja, men vi hörs! glöm inte att slinka in med en fråga innan ni går :)

Och kom ihåg:

EN SVENSK TIGER ♥

Hejdå! ♥

//Emma ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kotten Emspems ♥

Mitt liv, mina verk ♥

RSS 2.0