Pyjamasparteh! :D

Hello!

Hos mej just nu är det pyjamasparty med Steph och jag! xD haha kanske lite lame att det bara e jag och hon, men det gör inget, för imorgon ska vi plus Chris och Elin till badhuset och ha kul ;)

Vi har kollat på videos på youtube och chattar just nu med Tim och Eldin via xbox, och dom e lite smått roliga att prata med om ni förstår ;) hehe... xD

Jag pratar på msn med en kompis, pratar om bokskrivande, ska nog skriva på min bok... du hittar den på www.kapitel1.se och boken heter "somliga tror på änglar" ;)

gjort ett kapitel, måste nog lägga till ett nytt.... xD

Aja, Nyåret gick bra, har varit med kompisar och bara tagit det chill ;)

vad ska man skriva om? xD haha jadu.... :)



Jag i min nya mössa.... OMG DET GICK ATT LADDA UPP EN BILD!! ska testa igen, beware of photobomb!! :D <33



smink från lillebror i julklapp! :D <3



Smyckesträdet från mio :D <3



Nya mobilen!! :D och här kommer en bild på mig och steph idag! :D



Lägg märke till det gula nagellacket... ;) haha :D <3 OMG här kommer bilder från fjärilshuset (finaly!!) :D







Jag i min gamla frisyr... :P





FINASTE! <3

och nu sista... (ska hjälpa steph att göra en blogg)



(kan lägga till några mer, hon spelar med lillebror... :P)

Fast dethär är andra bilder ;)



Ett ljus jag gjorde till Tim ;)



Min egna musikcafé-planch :) <3 el orginale!! :D



Matfix :)

Bilder från i höstas, foto-temadag ;)









Hahaha asså inge kärlek här, dom kollar bilder på kameran ;)



Möte med lite prat ;)



Gömmer mig lite ;3





ABBA mitt i alltihopa ;)

Nu antar jag att det kommer lite random pics ;D







Min framsida på boken :)



Oskyldiga jag... .)



More me... :P



Stephanie bet mig... xD



Mer jag... asså... bra täckning på lillebrors rum!! :D haha men nu ska jag nog gå, see ya!! <3

och kom ihåg:

EN SVENSK TIGER <3

Hejdå!                                                       //Emma <3


Kommentarer
Olivia

Du det var inte lite bilder du ladde upp ;)

ajja de var riktigt fina iallafall Cx

2011-01-07 @ 01:59:18
URL: http://oliviaalskar.blogg.se/
Wilhelmsson

gillar bilden med fjärilen!

2011-01-12 @ 17:40:44
URL: http://rustedflower.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kotten Emspems ♥

Mitt liv, mina verk ♥

RSS 2.0