Jag slutade tvivla när jag insåg att du var min

.
hösten i mitt hjärta <3
.
Idag har man gått runt i pyjamas hela dagen. That's right - STUDIEDAG! Och då passar det att sticka och kolla på Ross Noble och Eddie Izzard hela dagen. Filosofera lite, och bara undra varför ingen annan har studiedag samtidigt så man inte dör av osocialhet. Älska livet helt ensam </3
.
Kanske borde dra till stan och fixa lite saker imorgon och sånt, och kanske messa någon som också dör av osocialhet eller skolan, så kan man ta en fika eller nåt. Messa mig om du är någon! S.O.S.
.
Eller göra en lövhög och gömma sig i den - who knows?
Emma


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kotten Emspems ♥

Mitt liv, mina verk ♥

RSS 2.0