Love, love, love

Hösten är verkligen här. Det är så mysigt att sitta på tåget och se denna utsikt. man blir så varm och gosig på insidan :) men när man hoppar av tåget så regnar det ju förstås på en, så blev det genast mindre trevligt....
Dagen idag har varit riktigt bra. Matte (som man fick beröm på), idrott (som man höll på att dö under), svenska (som man bläddrade efter något att skriva en krönika om) och Engelska (som man fick en NY bok att läsa när man just blev färdig med en hel radda...) Man kan säga att idrottslektionen tog kraften ur en, jag somnade med boken i hand på engelskan och jag kan knappt gå utan att det känns i benen! Jag hoppas vikarien är nöjd....
Så en to-do-list när man kommer hem:
*packa till mamma
*duscha
*plugga matte
*läsa lite till engelskan
*äta
*sova
Ungefär så, fast med några powernaps däremellan... :)
Jag trodde aldrig det, men jag är tydligen "On Fire" just nu bland killar. Who knew? I did not... lol
Måste ge en eloge till alla musikanter där ute, ni
gör livet underbart för många! Keep on rocking! Bye!
Emma
Starwars! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kotten Emspems ♥

Mitt liv, mina verk ♥

RSS 2.0