Om jag någonsin fick lära känna dig bättre

.


Dagens budskap everyone!

Idag har varit en tuff dag för mig att komma fram överallt. Jag har extremt ont i låren, smalbenen och rumpan. Efter gårdagens idrott kan jag knappt ta mig upp och ned för trappor, jag går som en pingvin och hasar fram. inte kul! :c

men nog om det negativa, idag har varit en chill dag som började med lunch på Lingonet, och sedan engelska och matte på schemat. Matten måste jag erkänna var riktigt flummig idag, men ingen hade något emot det, alla fick något gjort! Teknikare i mitt hjärta <3

Dagarna går fort nu, hösten tar över och "winter is coming". Längtar efter mörka dagar och mysiga kläder, ljus och brasa. åh, snart så!

Take Care!

Emma


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kotten Emspems ♥

Mitt liv, mina verk ♥

RSS 2.0