Tänk om livet vore så lätt

Det är något med mig och att blogga på tåget. Det är väll här jag har tid att prata om dagen, antar jag!jodå, dagen har varit bra hittills! hade bara matte och svenska, slutade för den dryga halvtimmen sen och är nu påväg hem mot hemstaden. Vi fick även tillbaka vårt matteprov (vi har många matteprov, vi ska för tusan plöja igenom en hel bok på en termin! teknikmatte tjoho!) och den här gången gick det bättre än förra. Så bra att jag fick A igen och dessutom ALLA rätt! Det firar vi med en Goood smoothie sen :) Läste klart boken igår. Det var nog den bästa tonårsnovellen jag läst! Den beskriver livet som tonåring mycket bra även om det var i början på nittiotalet. Inte mycket har ändrats på tjugo år (det var verkligen tjugo år sedan...)! Så om ni någonsin passerar en bokhandel, tveka inte att fråga efter "The perks of being a wallflower", just don't! <3Så nu tycker jag att ni ska ha det underbart tills nästa gång! Ta hand om er :) Emma Ibland önskar man att det var permanentat såhär... <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kotten Emspems ♥

Mitt liv, mina verk ♥

RSS 2.0